ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Απριλίου 15, 2006

ΕΛΑΤΕ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΜΟΥ

Πολύ σύντομα (ελπίζω) θα ανοίξω σπιτικό, με τον εαυτό μου. Σκέφτηκα λοιπόν - και ο Pink Revolution συμφωνεί - να κάνω κι εγώ ένα κρεβάτι, όπως τα στρέητ ζευγάρια που παντρεύονται για να μαζέψω κανένα φράγκο, να βγάλω κανά κοινόχρηστο για μετά, να πάρω και καμιά λίρα, κανά δολάριο κι ό,τι έχει ευχαρίστηση ο καθένας. Και μετά θα ανακοινώσω κι ένα γάμο, με λίστα γάμου, σαν την Κάρυ Μπράντσο (παρότι εγώ το σκέφτηκα πριν από αυτή!!!), για να πάρω κι όσα μίξερ και καφετιέρες και κινέζικα βάζα χρειάζομαι για το σπίτι των ονείρων μου. Μετά θα αναβάλω το γάμο και θα κρατήσω τα δώρα. Τόσα βαφτίσια, τόσοι γάμοι, τόσα δώρα, εμένα ποιος θα μου τα κάνει αφού δεν θα παντρευτώ-βαφτίσω; Το 'λεγε και το τραγουδάκι "τα φάγαμε τα νιάτα μας σε γάμους και βαφτίσια"...

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα