ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Δεκεμβρίου 08, 2006

AMBIVALENT SEXUALITY

Τελευταία άκουσα τον όρο ambisexual. Πόσες φορές τα τελευταία χρόνια έχετε συναντήσει άνδρες που δεν μπορείτε να καταλάβετε αν είναι straight ή gay αλλά όταν τους γνωρίζετε καλύτερα δεν έχετε αμφιβολία ότι είναι straight???
Δεν αναφέρομαι στους metrosexuals, την θηλυπρεπή συμπεριφορά ή την λεπτή φωνή. Αναφέρομαι σε κάτι πιο spooky: Αυτό που εκπέμπουν τα σώματα (και φυσικά το αντιλαμβάνονται τα υπόλοιπα…) όσο straight και αν είναι η συμπεριφορά.
Το ερώτημα είναι το εξής: πως ένας άνδρας που έχει τόσο ξεκάθαρη μέσα του την επιθυμία να είναι με μια γυναίκα εκπέμπει κάτι τόσο διφορούμενο? Δεν αμφιβάλω ότι αυτό που επιθυμεί είναι αληθινό, δεν αμφιβάλω όμως και για το γεγονός ότι ένα υγιές σώμα έχει ΑΛΑΝΘΑΣΤΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ.
Στην τελική πάντως δεν ξέρω αν το γράφω αυτό γιατί το θέμα απλά με προβληματίζει ή γιατί αυτός ο προβληματισμός με κάνει να αισθάνομαι ξαφνικά ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΟΣ… (now that’s a first!)

4 σχόλια:

Τη 5:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger βλαχακι (το) είπε...

αυτό το "γεγονός ότι ένα υγιές σώμα έχει αλάνθαστο κριτήριο" δεν το κατάλαβα.

 
Τη 12:40 π.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

δεν ξέρω αν αυτά που θα γράψω βγάζουν νόημα, αλλά είμαι πτώμα:
θέλω απλά να πω πως εμένα αυτοί που είναι πέραν πάσης αμφιβολίας στρέητ, δεν μού εκπέμπουν τίποτα...
οι άλλοι που εκπέμπουν είναι μάλλον στρέητ μέχρι αποδείξεως του εναντίου :))

 
Τη 3:53 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger mmg είπε...

egw pali pouxw vrethei sto diava tous tinapw i ambikameni?
na parw ena ambipur me diakopti freskadas & na skasw
xxxxxmezamours:))))

 
Τη 11:33 π.μ. , Ο χρήστης Blogger oKataFantasianSas είπε...

Εγώ τείνω να συμφωνήσω με Dana.

Η σκέψη μου είναι ότι αυτό "που θέλουμε" συνήθως επηρρεάζεται από το περιβάλλον μας και τους "κανόνες" του (γιατί μην μου πείτε ότι γεννήθηκα με προτίμηση στους κουρούπες! τόση εξειδίκευση αυτή η φύσις?!). Συχνά λοιπόν τα θέλω μας είναι περισσότερο προϊόν του μυαλού παρά του ενστίκτου μας, και μπορεί να αδικούν τη φύση μας (η οποία σε καμία περίπτωση δεν είναι ελεύθερη πολύ φοβούμαι).

Πιστεύω κι εγώ ότι το σώμα, αν αφεθεί ελεύθερο, ξέρει και που να πάει και ποιον να καλέσει να το προσέξει...το μυαλό όμως είναι πιο δυνατό και φιλτράρει τα μηνύματα, τα οποία μπορεί τελικά να εμφανίζονται ως λανθάνοντα...

Ceci dit...εγώ με "αναποφάσιστα" μυαλά και σώματα δεν μπλέκομαι...λέτε τελικά να είμαι συντηρητικός; Τώρα που το βλέπω γραμμένο, απαιτώ κι εγώ από τους άλλους να διαλέξουν πλευρά, για να ταιριάζουν με τα θέλω μου...πόσο ελεύθερο μπορεί να είναι κάτι τέτοιο;

Άλλος για ψυχανάλυση; :-)))

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα