ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Φεβρουαρίου 06, 2008

ΗΤΑΝ ΛΙΓΟ ΥΠΕΡΒΟΛΗ...

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΨΑΡΙΑΝΟΥ ΣΤΟ 10%
ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΒΓΛΛΑ...

Χαμός έγινε, ε;

Με σκίσανε λιγάκι. Στεναχωρήθηκα πάρα πολύ. Όταν αισθάνομαι ότι αδικούμαι από ανθρώπους που υποστηρίζω τα αιτήματά τους, είναι το χειρότερό μου. Μπορεί να ακούγεται μελοδραματική αυτή η παπαριά που λέω, αλλά πραγματικά αισθάνομαι μια συντριβή, μια θλίψη. Να με βάλουν κάτω να με πατάνε ότι είμαι ρατσιστής, ομοφοβικός, γελοίος και σοβινιστικό γουρούνι;

Άδικο είχαν;

Ξέρεις τι γίνεται; Εγώ είπα ότι υπάρχει ένας κίνδυνος. Ότι σε κάποιους εργασιακούς χώρους υπάρχει ένα κύκλωμα ανθρώπων που είναι γκέι και που λειτουργούν ρατσιστικά. Δεν θέλω να πω ονόματα, αλλά υπάρχει. Και μπορεί να το είπα χοντροκομμένα, αλλά το είπα για να προφυλάξω τους ανθρώπους αυτούς. Είπα ότι ζητώ από τους γκέι, που είναι ευαίσθητοι, έχουν χιούμορ, έχουν υποφέρει πολύ από λοιδορίες κι έχουν υποστεί διωγμούς φοβερούς, κρεμάλες, φούρνους, μη βρεθούμε μετά από μερικά χρόνια με φούρνους όπου οι γκέι θα καίνε στρέιτ.

Για να το επισημαίνεις, σημαίνει ότι ήδη συμβαίνει, και μάλιστα εκτεταμένα.

Όχι εκτεταμένα. Αλλά εκδηλώνονται τέτοια φαινόμενα.

Εγώ πάντως έχω παρατηρήσει το αντίστροφο. Αλλά ίσως να μην έχει τόση σημασία τι παρατηρούμε εμείς, όταν υπάρχει μια έρευνα στο Πανεπιστήμιο Κρήτης που δείχνει ότι οι γκέι υφίστανται διακρίσεις στην αγορά εργασίας.

Μα το αντίστροφο είναι πολύ μεγαλύτερο, δεν το συζητώ. Η λοιδορία και ο αποκλεισμός των ομοφυλόφιλων από τους στρέιτ συμβαίνει σε συντριπτικό βαθμό, είναι το 999 τοις χιλίοις.

Κι εσύ βγαίνεις στην τηλεόραση και κάνεις θέμα το ένα τοις χιλίοις;

Ε, είπαμε, ήταν λίγο υπερβολή.

4 σχόλια:

Τη 12:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Ήταν λίγο υπερβολικό το αγόρι, ίσως να τον πονούσαν και οι αιμοροϊδες του ... Κακώς τον παρεξήγησαν. Αυτός έχει αγωνιστεί για τους ομοφυλόφιλους, αλλά ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΣΕΙ Η ΕΠΟΧΗ ΠΟΥ ΟΙ ΓΚΕΪ ΘΑ ΚΑΙΝΕ ΣΕ ΦΟΥΡΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΡΕΪΤ! Ρε, δε γαμιόμαστε λέω εγώ;

 
Τη 4:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

kai liga les!

 
Τη 1:45 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger unapatatras είπε...

δηλαδή, για να καταλάβω, για καλό την έδωσε τη συνέντευξη;

 
Τη 5:40 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

nai, o kafros, nomise pws to swzei etsi...
o,ti na 'nai!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα