ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Ιουνίου 05, 2006

ΚΟΥΙΖ

(Ντριν, ντριν, ντριν ...)

- Μάλιστα.
- Καλημέρα ρε.
- Έλα ρε, που έχεις εξαφανιστεί;
- Έ, μωρέ. Εδώ, απλά δεν πολυγούσταρα και έμεινα σπίτι αυτές τις μέρες.
- Είσαι καλά ή έγινε τίποτε;
- Καλά είμαι. Δεν έγινε τίποτα, απλά με έχουν πιάσει τα υπαρξιακά μου.
- Έλα μωρέ. Γιατί;
- Έ, εντάξει. Έχω τριανταρίσει, είμαι αδερφή, είμαι αγάμητη, δεν βλέπομαι, επαγγελματικά σκατά και δεν έχω και λεφτά.

Τι απαντάτε;

α) Αχ, κακομοίρα.
β) Έτσι είναι η ζωή μάτια μου. Κοίτα να το πάρεις απόφαση και ασε τις κλάψες.
γ) Μωρό μου sorry, αλλά έχω βρει καλύτερο αγόρι.
δ) Κοίτα υπάρχουν πολύ χειρότερα πράγματα στη ζωή. Φαντάζεσαι να ήσουν τετραπληγικός σε αναπηρικό καροτσάκι.
ε) ΕΔΓ/ΕΔΑΚ [Εμ, δε γαμιέσαι!/Εμ, δεν αντέχεσαι κιόλας!]

Ο ευρών αμοιφθήσεται με κεμπάπ στο Σάββα.

4 σχόλια:

Τη 11:09 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

kati allo gia kerasma exei?
gia ena kebab prepei na apofasisw?
episis an den moy aresei kamia apantisi ti apantaw?
egw px exw 34isei, eimai aderfi, den blepomai (kata ta dika moy goysta), epagelmatika (praktika) skata kai den exw pote lefta
5 sta 6!
an prepei na piestw na dialeksw, tha parw to delta pantws
(an kai to epsilon einai koryfaia syllipsi!)

 
Τη 8:43 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger mmg είπε...

ti anisyxeis stefanaki mou?esy ton edeses to gaidaro sou.

gar-gar

ase pou afto to de vlepomaste de to goustarw katholou.gia synelthete & oi 2 sas
EIMASTE THEOIoioioioioioi apantes
oi emplekomenoi

 
Τη 12:28 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

ki esy swsta emilises luv!

 
Τη 1:48 π.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα