ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Ιουλίου 17, 2006

ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΡΘΩ

στο θέμα του προηγούμενου ποστ, όσο αυτοσαρκασμό κι αν διαθέτω (που διαθέτω και με το παραπάνω!), όσο κουλ και να είμαι με ό,τι είμαι (αγαπώ το κουσούρι μου, έλα όπως είσαι), οφείλω να παραδεχτώ πως βαριέμαι/ενοχλούμαι/δε θέλω να είμαι (όχι εγώ προσωπικά) θεματάκι για καλαμπούρι. Ίσως είναι καιρός οι άνθρωποι, και ειδικότερα οι νέοι άνθρωποι (γαμώ το κέρατό μου) να βρουν άλλο θέμα για αστειάκι. Ας πούμε, εκεί που τα μέλη μιας παρέας, όταν "αλληλοπειράζονται" και γίνονται χαριτωμένοι, λένε "άντε μωρή αδέρφω" ή "πίτσα ή σουβλάκι μωρή λούγκρα;", να έλεγαν "άντε μωρέ ούφο" ή "πίτσα ή σουβλάκι ρε βλήμα;". Είναι μια πρόταση. Είναι πολύ πιο δύσκολο μέσα στην παρέα αυτή να υπάρχει ένα πραγματικό ούφο, πόσο μάλλον ένα βλήμα! Ενω η αδέρφω-λούγκρα κλπ κλπ είναι είδος ανθρώπου, κανονικό, με κεφάλι-πόδια-χέρια, με μυαλό και καρδιά, νιώθει, τρώει, πίνει, αγαπάει, κάνει σεξ, σκίζεται για τους φίλους της (λούγκρες ή μη), και έχει κι αυτιά κι ακούει. Μερικές φορές καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς, αλλά επειδή σίγουρα αυτό φαίνεται καταπίεση για πολλούς, υπάρχει κι η λύση της εξεύρεσης νέων θυμάτων-στόχων χλευασμού (έστω και καλοπροαίρετου). Στην περίπτωση αυτή, τα αντικείμενα (ούφο/βλήμα, βλ. παραπάνω) είναι η ιδανική λύση. Ενοχλούνται λιγότερο

4 σχόλια:

Τη 2:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger ptwsh είπε...

Είναι ένα θέμα. Πας να ξυπνήσεις εσύ τώρα την αγένεια και το θράσος των ανθρώπων...Αλλά ξέρεις τι νομίζω εγώ; Ότι όσο συνεχίζεται τόσο εσύ είσαι υπαίτιος. Υπαίτιος που συνεχίζουν να λένε αυτά που θεωρείς εσύ ανόητα και δεν πατάς φρένο. Στο κάτω κάτω μια φορά αυτοί αγενείς, μια φορά εσύ.

Βέβαια, υπάρχει η επιλογή από βαρεμάρα μόνο και μόνο να μην ασχοληθείς..εγώ έτσι κάνω πλέον τουλάχιστον. Βαριέμαι..

Α, εδώ έχουν πει εμένα λούγκρα που είμαι και γυναίκα (όσο μπορώ να φαίνομαι γυναίκα τουλάχιστον γιατί έχωμικροσωματακικαιπροσωπακι). & Εδώ εμείς οι ίδιοι έχουμε καταντήσει να λέμε μαλάκα και στον αδερφό μας ή την αδερφή μας. Τι να πεις...

Γεια σου ρε mitsako. Καιρό σε διαβάζω. Και ο αυτοσαρκασμός σου είναι αξιοζήλευτος. Μπιλίβ μι.

 
Τη 4:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

ton mathaineis ton aytosarkasmo apo to sxoleio idi, san ypoxrewtiki epilogi, sto telos omws anakalypteis oti kanei kai kalo! :)
to kanw ki egw ayto poy kaneis ki esy, na min asxoloumai, kapoies stigmes omws moy peftei bary...
thanx gia to comment kai nice to meet you :))

 
Τη 4:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger sorry_girl είπε...

Αυτό το "τον αυτοσαρκασμό τον μαθαίνεις από το σχολείο" το θεωρώ κορυφαίο.

 
Τη 1:00 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

nice 2 meet u too sorry_girl :)

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα