ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Οκτωβρίου 21, 2006

ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ

Επειδή απόψε η εφηβεία μου ήρθε και με θυμήθηκε (μη χειρότερα), κι επειδή η εμμονή Alison Moyet ξύπνησε πάλι (σ'ευχαριστώ kosmogyrismene μου), θα γράψω τα στιχάκια από το πιο cheesy τραγούδι που άκουσα στα 13 μου και με πήγε μέχρι και τα -άντα, και θα με πηγαίνει, γιατί είναι τόσο "κουσούρικο" και τόσο αγαπημένο πάντα (σόρρυ στην Stockard, η εικόνα είναι δική της αλλά η Alison μου το πήγε λίγο πιο πέρα, στην απενεχοποίησή του σχεδόν):
there are worse things I could do
than go with a boy or two
though the neighbourhood may think
that I'm trashy and no good
I suppose it could be true
but there are worse things I could do...
I could flirt with all the guys
smile at them and bat my eyes
press against them when we dance
make them think they stand a chance
then refuse to see it through
that's a thing I'd never do...
I could stay home everynight
wait around for mister right
take cold showers every day
and throw my life away
on a dream that won't come true...
I could hurt someone like me
out of spite or jealousy
I don't lie and I don't steal
but I can cry and I can feel
a fact I bet you never knew...
but to cry in front of you
that's the worst thing I could do

6 σχόλια:

Τη 12:30 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger The Motorcycle boy είπε...

Παγκόσμια πατέντα!Το μοναδικό λινκ που πάει μια εδώ και μια εκεί! Σα να λέμε κοσμογυρισμένο λινκ. Δυο ποστ έχω διαβάσει μέχρι τώρα -θα ξαναπεράσω να δω μήπως διαβάσω και τρίτο.
Υ.Γ.: Πάντως, για να μην είναι το χειρότερο, πάει να πει οτι είναι κακό -κι εγώ μόνο κακό δεν το βλέπω. Πολλά κιλά φωνή η Άλλισον -και τον εθνικό ύμνο να τραγουδήσει, αγγέλους θα φτιάξει.

 
Τη 12:55 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

είδες βρε τι λινκ σας φτιάχνω;;;
βασικά εκανα πατάτα γιατί έβαλα λινκ για τους μεταφραγμένους που είχα βάλει λινκ για εδώ, και μετά σκέφτηκα γιατί να πηγαίνει κανείς μέσω μεταφραγμένων; ας έρχεται κατευθείαν εδώ!
όσο για Άλισον, δεν έχω λόγια

 
Τη 5:12 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger mmg είπε...

:)))
xxx mydvne luv
lvd the lyrics.
ring any bells??
:))))))))

 
Τη 5:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

Για ποιον χτυπά η καμπάνα;
(no wonder είναι τόσο αγαπημένο)

 
Τη 6:58 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Μου θύμισες τους θρυλικούς Yazoo απ'όπου ξεκίνησε πριν κάνει σόλο καριέρα.

ΥΓ: α ρε τι μου θύμισες

 
Τη 7:59 π.μ. , Ο χρήστης Blogger sorry_girl είπε...

Αχ πως μ'αρέσειιιιι!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα