ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΟΥΣΟΥΡΙΤΕΣ
http://video.google.com/videoplay?docid=3767857845734779120
Αν έχετε δει πιο ερωτικό φιλμ!
ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ
http://video.google.com/videoplay?docid=3767857845734779120
Αν έχετε δει πιο ερωτικό φιλμ!
7 σχόλια:
proskynw
kanepiokeinaproskyniswkiegw myluv
apistefto
Μην γράφετε σχόλια θαυμασμού ρε γαμώτο γιατί δεν μπορώ να το δω από τη δουλειά! Λίγο σεβασμό στους σκληρά εργαζόμενους ρε!
καλα, θα στο δώκω σε δουβουδού τότε, για να μην γκρινιάζεις
Καταπληκτικό! Πυρήνες της μυθολογίας του Ζενέ (1910-1986) εγγράφονται στο φιλμ και αποτυπώνουν τη ματιά του στον κόσμο των αντρών υπό περιορισμό. Άλλωστε και ο ίδιος υπήρξε από παιδί έγκλειστος από τα 14 του και σε διάφορες φάσεις για μικροκλοπές. Kάποτε, αργά, είχε παίξει η κρατ. τηλ. την ταινία.
Να και τι θυμάται ο ίδιος:
"Μας έδιναν χαρτί γιατί έπρεπε να φτιάξομε σακιά. Πάνω λοιπόν σ’ αυτό το σκούρο χαρτί έγραψα την αρχή του βιβλίου Η Παναγία των λουλουδιών. Δεν φανταζόμουν πως θα διαβαζόταν κάποια μέρα. Νόμιζα πως δεν θά ’βγαινα ποτέ από τη φυλακή. Έγραψα λοιπόν με κάθε ειλικρίνεια, με φλόγα και λύσσα, και τόσο ελεύθερα μάλιστα αφού ήμουν βέβαιος πως κανένας δεν θα με διάβαζε. Μια μέρα μας μετέφεραν από τη φυλακή της Σαντέ στο δικαστικό μέγαρο του Παρισιού. Όταν ξαναγύρισα στο κελλί μου, το χειρόγραφο είχε εξαφανιστεί. Με κάλεσαν στο γραφείο και με τιμώρησαν: τρεις μέρες πλήρη απομόνωση, ένα ξεροκόμματο και νερό, επειδή χρησιμοποίησα χαρτί «που δεν μου δόθηκε για να το γεμίσω με λογοτεχνικά αριστουργήματα». Αυτή η κλοπή από το δεσμοφύλακα ήταν κάτι το ταπεινωτικό για μένα. Ύστερα παράγγειλα μερικά σημειωματάρια στην καντίνα κι έπεσα να κοιμηθώ· σκεπάστηκα με τις κουβέρτες ώς πάνω απ’ το κεφάλι και προσπάθησα να θυμηθώ, λέξη προς λέξη, τις πενήντα σελίδες που είχα γράψει. Νομίζω μάλιστα πως τα κατάφερα."
Ποιός ξέρει γιατί διαλέγει αυτή ή εκείνη τη στάση στον έρωτα;
"Όταν διαλαλούσα πως είμαι ομοφυλόφιλος, κλέφτης, προδότης κι άνανδρος, η κατάσταση που διάλεγα δεν ήταν και τόσο άνετη, και θα μου ήταν πια αδύνατο να γράψω βιβλία που θα αφομοίωνε εύκολα η κοινωνία. Ενώ αφηνόμουν να πιστεύω κάτι τέτοιο, βρέθηκα ξαφνικά σε ένα αδιέξοδο. Ήταν σα να καταδίωκα ο ίδιος τον εαυτό μου. Δεν διάλεξα στον αέρα. Δεν είχα τίποτα προσχεδιάσει. Αν άρχισα να κλέβω, είναι γιατί, απλούστατα, πεινούσα.
Όσο για την ομοφυλοφιλία μου είμαι ανίκανος να σας πω γιατί είμαι ομοφυλόφιλος. Δεν ξέρω τίποτα.
Ποιός ξέρει γιατί είναι ομοφυλόφιλος;
Ποιός ξέρει γιατί διαλέγει αυτή ή εκείνη τη στάση στον έρωτα;
Η ομοφυλοφιλία, ας πούμε πως μου επιβλήθηκε όπως και το χρώμα των ματιών μου και ο αριθμός των ποδιών μου.
Από παιδί ακόμα είχα συνειδητοποιήσει την έλξη που ασκούσαν πάνω μου τ’ αγόρια, και μόνο όταν δοκίμασα την εμπειρία αυτής της έλξης «αποφάσισα», διάλεξα ελεύθερα την ομοφυλοφιλία μου με την έννοια που δίνει ο Σαρτρ στο ρήμα «διαλέγω».
Για να μιλήσω πιο απλά, αναγκάστηκα να τα βγάλω πέρα με την ομοφυλοφιλία μου, να τη συνηθίσω, ξέροντας πολύ καλά πως ήταν κάτι που αποδοκίμαζε η κοινωνία.
Δεν μου διαφεύγει η ευνοϊκή υποδοχή που προκαλεί σήμερα η ομοφυλοφιλία στον ψευτοκαλλιτεχνικό κόσμο. Αλλά η αποδοκιμασία υπάρχει πάντα ανάμεσα στους αστούς.
Προσωπικά οφείλω πολλά στην ομοφυλοφιλία. Αν σας αρέσει να τη βλέπετε εσείς σαν κατάρα, δικαίωμά σας. Όσο για μένα, ήταν και είναι πάντα μια ευλογία."
[Συνεντεύξεις του Ζενέ, στο Διαβάζω, Αφιέρωμα στον Ζενέ 66 (1983)]
ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ
ευχαριστούμε!!
Εμένα αυτό που μου τράβηξε την προσοχή στο φιλμ αυτό (εκτός από το ίδιο, που είναι όντως καταπληκτικό κ για την εποχή του) είναι οτι ο παραγωγός είναι ο διάσημος Έλληνας του εξωτερικού σκηνοθέτης Νίκος Παπατάκης... Συγκλονίστικα... Νομίζω ότι μονο αυτός θα μπορούσε να κάνει την παραγωγή τότε σε ένα τέτοιο φιλμ... Και δεν ήξερα για αυτή τη συμμετοχή του..... Ζει άραγε ακόμα στη Γαλλία?
Δημοσίευση σχολίου
Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]
<< Αρχική σελίδα