ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Μαρτίου 31, 2008

ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ

Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΠΡΟΚΑΛΕΙ
Ο ΑΝΘΙΜΟΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΤΟ ΣΧΟΙΝΙ
ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΧΥΔΑΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΣ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΙΣΟΤΗΤΑΣ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΑΣ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ ΒΗΜΑ ΛΟΓΟΥ ΣΕ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ


ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ:

"Βαριές λέξεις χρησιμοποίησε από άμβωνος ο μητροπολίτης Θεσσαλονίκης Ανθιμος για το σύμφωνο συμβίωσης και την πιθανή επέκτασή του στα ομόφυλα ζευγάρια.

Μίλησε για επαίσχυντο νόμο που εάν επεκταθεί «θα γίνουμε χειρότεροι από ζώα» και προέβλεψε δεινά.

Οι δηλώσεις του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης ήλθαν μετά την απόφαση του υπουργείου Δικαιοσύνης να συστήσει επιτροπή που θα μελετήσει το ενδεχόμενο επέκτασης του συμφώνου ελεύθερης συμβίωσης στα ζευγάρια ιδίου φύλου.

Η επιτροπή θα μελετήσει όλες τις όψεις του ζητήματος, τη διεθνή πρακτική και το υφιστάμενο εγχώριο νομικό και κοινωνικό πλαίσιο.

Σε έντονο ύφος ο μητροπολίτης Ανθιμος δήλωσε την Κυριακή ότι τέτοια μέτρα καταργούν όλους τους κανόνες ηθικής και προέβλεψε δεινά, τονίζοντας ότι προκαλούμε το Θεό με τις πράξεις μας.

Είπε ότι ο νόμος είναι επαίσχυντος και εάν επεκταθεί θα βρεθούμε έξω από τη φύση μας και θα γίνουμε χειρότεροι από ζώα".

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΣΤΟΝ ΑΝΘΙΜΟ!

8 σχόλια:

Τη 8:01 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Betty είπε...

@dm:

Σου ΄χω και καλύτερη δήλωση Άνθιμου: "Οι ομοφυλόφιλοι είναι ικανοί για διάπραξη πολλών εγκλημάτων". Τι κέρδισα?

 
Τη 11:06 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger bigggerbro είπε...

Αλήθεια betty? πω πω! και ξέρω πολλούς τέτοιους...

 
Τη 12:55 π.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

ola ta kalytera esy ta les, den paizw!
(ante mi thymwsw kai kanw egklima, tetoios pou eimai...)

 
Τη 7:22 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Betty είπε...

Toυ απήντησα και γω.
***

@ Σεβασμιώτατε:

Στο όνομα της Δημοκρατίας, την οποία διαρκώς επικαλείσθε, εσfαλμένα έχετε αντιληφθεί ότι δικαιούσθε να διατυπώνετε κάθε σκέψη σας και να την προπαγανδίζετε δημόσια, όταν αυτή είναι ή ύβρις (όπως οι δηλώσεις του Άνθιμου με τον οποίο συμπλέετε περί "πορνείας") ή όταν στρέφεται κατά βασικών ανθρωπίνων δικαιωμάτων συνανθρώπων μας π.χ. ομοφυλόφιλων. Με τα κηρύγματα μίσους σας (εσείς που υποτίθεται ότι δικακονείτε τον Χριστό και διδάσκετε την Αγάπη!) από το δημόσιο βήμα που σας παραχωρείται, συντελείτε - με ασύγγνωστη επιπολαιότητα - στην μετατόπιση πλήθους ανθρώπων σε ακραίες θέσεις με βέβαια θύματα, αύριο, εκπροσώπους των κοινοτήτων τους.

Αντί να προπαγανδίζετε την Αγάπη, την ανοχή, τον σεβασμό για κάθε έναν διαφορετικό από εσάς, τη συμπόνοια για τον συνάνθρωπο, δηλητηριάζετε με κάθε σας δήλωση τις ψυχές εκατοντάδων ανθρώπων και καταστρώνετε τη δική σας "τελική λύση".

Ασχοληθείτε με τα "τυχερά" του κατώτερου και άνώτερου κλήρου, με τους παπάδες που παίζουν "ομπρελιές" στα νεκροταφείο και τσακώνονται μεταξύ τους για το ποιος θα αρπάξει τον "πελάτη" - τον δύστυχο δηλαδή που κλαίει τον νεκρό του και θέλει να τελέσει ένα τρισάγιο -, ασχοληθείτε με τους υπευθύνους των Ναών που σου "σκηνοθετούν" την τελετή του μυστηρίου ανάλογα με την οικονομική ευρωστία σου, ασχοληθείτε με τα σκάνδαλα στους κόλπους της Εκκλησίας (σεξουαλικά και οικονομικά) και δώστε μας από το blog σας πειστικές απαντήσεις για όσους Μητροπολίτες παραπέμφηκαν στα Συνοδικά σας Δικαστήρια.

Αφήστε τα κηρύγματα μίσους.

Χτες ο Άνθιμος προέβη σε νέα δήλωση: Κάθε ομοφυλόφιλος είναι ικανός για την τέλεση πολλών εγκλημάτων. Σε ποιες στατιστικές βασίζεται? Σε ποιες μελέτες? Μπορεί να μας παραπέμψει σε σχετική βιβλιογραφία? Η ομοφυλοφιλία δηλαδή οφείλεται σε σάπιο DNA? Και τότε γιατί οι φυλακές είναι γεμάτες από ετεοφυλόφιλους? Γιατί σε παγκόσμιο επίπεδο όσοι παιδεραστές συνελήφθησαν ήταν ετεροφυλόφιλοι? Από ομοφυλόφιλους, που αποτελούν κοινωνική μειονότητα, συντηρείται η παγκόσμια και εξόχως κερδοφόρα βιομηχανία πορνό και σεξοτουρισμού? Ή μήπως από αυτούς συντηρείται το άθλιο σύγχρνο δουλεμπόριο χιλιάδων απελπισμένων νέων γυναικών από τις πρώην σοσιαλιστικές χώρες?

Θα μας δώσετε απαντήσεις γι αυτά? Είμαι σίγουρη πως όχι.
Γι αυτό και θα εξακολουθήσω να πιστεύω και να προσεύχομαι στον Θεό, στον δικό μου Θεό, και να οργίζομαι κάθε φορά που βλέπω ρασοφόρο να χύνει χολή και να ξερνάει δηλητήριο από τηλεοράσεως, κατακεραυνώνοντας τους "ανώμαλους" συνανθρώπους μου, στην απέλπιδα προσπάθειά του να τεκμηριώσει με παραπομπές στην Καινή Διαθήκη τις διαφωνίες (εν προκειμένω με το να συμπεριληφθούν στο σύμφωνο συμβίωσης οι ομοφυλόφιλοι), αποκρύπτοντας ΕΠΙΜΕΛΩΣ πως ο βασικός λόγος της διαφωνίας του είναι πως ο "Οίκος του Θεού" και ο ίδιος ως υπηρέτης του χάνει πελάτες....

 
Τη 11:18 π.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

DEN EXW LOGIA!
MOU EPITREPEIS NA TO KANW POST?
KAI NA TO STEILW PANTOU?

 
Τη 12:28 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Επειδή ακούστηκαν ορισμένα πρωτάκουστα σχετικά με τον πρόσφατο γάμο ομοφυλοφύλων στην Τήλο και το αν υπάρχει διάταξη νόμου που να το επιτρέπει κλπ, επισημαίνω ότι κανένας δεν έκανε τον κόπο να να ρωτήσει τον κατεξοχήν ειδήμονα της εφαρμογής του κοινοτικού δικαίου στην ελληνική έννομη τάξη και στην υποχρεωτική ερμηνεία των κανόνων του εσωτερικού δικαίου σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο.

Πρόκειται για τον καθηγητή του Συνταγματικού Δικαίου κύριο Παυλόπουλο, που τυχαίνει να είναι σήμερα και ο κατεξοχήν αρμόδιος υπουργός που θα κληθεί να εκδώσει εγκύκλιο στους δημάρχους και προέδρους κοινοτήτων της χώρας για την εφαρμογή των διατάξεων του πολιτικού γάμου και σύνταξης των ληξιαρχικών πράξεων.

Διαβάστε τι γράφει σε σύγγραμμά του:

«Όταν πρόκειται για την ερμηνεία και την εφαρμογή οποιωνδήποτε άλλων, προγενεστέρων ή μεταγενεστέρων της Κοινοτικής Οδηγίας διατάξεων του εθνικού δικαίου, το ΔΕΚ δέχεται ότι ο εθνικός δικαστής οφείλει να προβαίνει στην ερμηνεία και εφαρμογή του δικαίου αυτού, πάντα μέσα στα πλαίσια του δυνατού, υπό το φως του κειμένου και του σκοπού του κοινοτικού δικαίου, προκειμένου να επιτύχει το στόχο, που καθορίζεται από αυτή, και να συμμορφωθεί έτσι προς τις διατάξεις του άρθρου 189 παρ. 3 της Συνθήκης της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (Βλ. Απόφαση Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου C-21/04, 4 Ιουλίου 2006, Κωνσταντίνος Adeneler and others ver. Ellinikos Organismos Galaktos. Στη συγκεκριμένη περίπτωση θα πρέπει οι διατάξεις του εσωτερικού δικαίου και συγκεκριμένα οι διατάξεις περί γάμου να ερμηνευτούν «υπό το φως του κειμένου και του σκοπού των αντίστοιχων διατάξεων του κοινοτικού δικαίου (ισότητα ανδρών και γυναικών, οιουδήποτε γενετήσιου προσανατολισμού ως προς τα δικαιώματα τέλεσης γάμου κλπ).

Τέλος ο εθνικός δικαστής στην προσπάθεια του να εναρμονίσει, π.χ. με τις μεθόδους που ήδη εκτέθηκαν, το εθνικό δίκαιο με το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο, δεν έχει «διέξοδο διαφυγής». Λόγω της αρχής της υπεροχής του κοινοτικού δικαίου υποχρεούται να μην εφαρμόσει τη διάταξη του εθνικού δικαίου, η οποία αντιτίθεται τόσο στο πρωτογενές, όσο και στο παράγωγο κοινοτικό δίκαιο. Η υποχρέωση αυτή εμφανίζεται ακόμη περισσότερο έντονη και επιτακτική, όπως είναι ευνόητο, στην περίπτωση κατά την οποία έχει ήδη προηγηθεί απόφαση του ΔΕΚ, η οποία και έχει κρίνει, με δύναμη δεδικασμένου κατά τις κείμενες κοινοτικές διατάξεις, την αντίθεση μιας διάταξης του εθνικού δικαίου προς το ευρωπαϊκό κοινοτικό δίκαιο (Βλ. Πρ. Παυλόπουλου εγγυήσεις του δικαιώματος δικαστικής προστασίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοτικό Δίκαιο, σελ. 83-84, Εκδόσεις Σάκκουλα, 1993).»

Αν υπάρχουν όλα αυτά γραμμένα, χρειάζεται να ψάχνουμε στο λεξικό του Μπαμπινιώτη και να ρωτάμε τους παπάδες;

 
Τη 4:32 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

επειδή συνήθως υποβάλλεται στους νεόνυμφους η ερώτηση «και τώρα τι θα κάνετε, θα πάτε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο», θα πρέπει να έχουμε υπόψη μας ότι:
α. Το δικαστήριο που θα επιληφθεί (της αίτησης ακυρώσεως αυτού που δεν θα του εξασφαλιστεί το δικαίωμα εγγραφής σε μερίδα Δημοτολογίου ή σε Ληξιαρχείο ή θα του παρουσιαστεί οποιοδήποτε εμπόδιο) είναι το Συμβούλιο της Επικρατείας.

β. Το Συμβούλιο της Επικρατείας θεωρείται «ανώτατο δικαστήριο» σύμφωνα με το άρθρο 234 της «Συνθήκης για την ίδρυση της Ευρωπαϊκής Κοινότητας, όπως ισχύει σήμερα» (έτσι λέγεται σωστά).

γ. Σύμφωνα με το ανωτέρω άρθρο 234 το Συμβούλιο Επικρατείας, όταν τίθεται θέμα ερμηνείας κοινοτικού δικαίου, «υποχρεούται» (και όχι απλά δικαιούται) να κάνει προδικαστική παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για να ληφθεί απόφαση ως προς το προδικαστικό αυτό θέμα (π.χ. τι ορίζει το κοινοτικό δίκαιο για τα δικαιώματα δύο ομοφύλων να τελέσουν γάμο. Σημείωση: Δεν υπάρχει απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου που να δέχεται ευθέως τέτοιο γάμο, αλλά και δεν υπάρχει απόφαση που να λέει ότι δεν τον δέχεται. Υπάρχει όμως σωρεία αποφάσεων που δείχνουν έμμεσα ότι δέχεται κάτι τέτοιο. Το πρόκριμμα του γάμου της Τήλου θα αποτελέσει landmark γιατί δεν θα μπορέσει να ξεφύγει πλέον και θα λάβει απόφαση επ’ αυτού).

δ. Η προδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου θα είναι υποχρεωτική για το ελληνικό δικαστήριο (σύμφωνα με το προμνησθέν άρθρο 234) και επομένως δεν θα έχει σημασία αν έστω και όλοι οι Έλληνες δικαστές είναι εκ πεποιθήσεως κατά τέτοιου γάμου.

 
Τη 12:34 μ.μ. , Ο χρήστης Anonymous Ανώνυμος είπε...

Επειδή είδα φωτογραφία του ..Καρπαθίου, που λέγεται ότι είναι ψυχίατρος και θεωρεί αρρώστια την ομοφυλοφυλία, τον παρακαλώ πολύ να ανοίξει το παγκοσμίως αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο DSM-IV (βλ. παρακάτω) και να μας πει σε ποιά σελίδα η ομοφυλοφυλία χαρακτηρίζεται ως αρρώστια ή διαταραχή. Αυτό που θα διαβάσει... δεν θα του αρέσει.
..............
Εκτός αν έχει ο ίδιος κάποιο διαγνωστικό εγχειρίδιο του ... Μωϋσή!

Homosexuality and DSM-IV (=Διεθνώς αποδεκτό διαγνωστικό εγχειρίδιο)

Q. Do you have any information on how homosexuality was eliminated from the DSM-IV vs DSM-III? Is there an established revision procedure whereby disorders are either included or excluded in new editions? If so, is there a way to determine whether that procedure was followed in the revision work that excluded homosexuality in the current fourth edition?

A. The issue of whether homosexuality is a disease has been one of the more controversial matters that has faced the framers of the various DSMs over the last few decades. The very first edition of the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM-I) classified homosexuality as a sexual deviation, as did DSM-II in 1968. However, in December of 1973, the DSM-II was modified by the Board of Trustees of the American Psychiatric Association (APA), who voted to eliminate the general category of homosexuality, and replace it with sexual orientation disturbance.

As Dr. Jon Meyer notes (see Comprehensive Textbook of Psychiatry, 4th ed., eds. Kaplan & Sadock), "...this change reflected the point of view that homosexuality was to be considered a mental disorder only if it was subjectively disturbing to the individual. The decision of the APA Board...took place in the context of new sociological data, biological inferences, and de-emphasis of psychoanalytic observations. It also took place in an atmosphere of confrontation. Beginning in 1970, various gay activist groups demonstrated....at APA meetings. At issue was the conceptualization of homosexuality as an illness..."

The DSM-III committee and subcommittee charged with drafting the new manual (1976-78) settled on the diagnosis of ego-dystonic homosexuality, which, according to Meyer, "...represented a compromise between those individuals whose clinical experience, interpretation of the data, and, perhaps, biases, led them to the conviction that homosexuality was a normal variant of sexual expression..." By the time DSM-III-R (revised version of DSM-III) came out in 1987, the tide had shifted again. The category of ego-dystonic homosexuality was eliminated. As DSM-III-R itself stated, "...the diagnosis...has rarely been used clinically, and there have been only a few articles in the scientific literature that use the concept..."
However, one could use the category of sexual disorder not otherwise specified to include cases that previously would have been called ego-dystonic homosexuality. Our present DSM-IV does not include homosexuality per se as a disorder, but still permits the diagnosis of "Sexual Disorder Not Otherwise Specified" for someone with "...persistent and marked distress about sexual orientation".
For details on how the DSM-IV committees made their decisions, I suggest you get hold of a copy of the actual manual, and read the detailed description on p. xx in the introduction. I think it's fair to say that DSM-IV was more reliant on empirical data, and less on political considerations, than were some earlier DSMs. You may also want to see the article by Bayer & Spitzer in which edited correspondence by the DSM-III framers is presented on the issue of homosexuality (J Hist Behav Sci 18:32, 1982).

Other Resources:
• More Sexual Issues Information
May 2001 (Πηγή: http://www.healthieryou.com/mhexpert/exp1052101c.html )

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα