ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Ιουνίου 08, 2008

My Athens Pride 08 T-shirt collection!

το κόλλημά μου με τα t-shirts είναι γνωστό. του χρόνου θα κάνω πιο επισταμένη μελέτη.
άσε που μάλλον θα το επεκτείνω, καθημερινά στους δρόμους. προσοχή λοιπόν! μπορεί να σε πετύχω! μη φοβάσαι, θα σου ζητήσω την άδεια να σε φωτογραφίσω πρώτα.
you just wear what you are with pride!


ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στα μοντέλα που δέχτηκαν να φωτογραφηθούν :-)


























και τελευταίο και απόλυτα καλυτερότερο:

-πίσω όψη-


-εμπρός όψη-


GAY POWER
wear what you are
with pride!

Ετικέτες , , , ,

9 σχόλια:

Τη 8:39 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

teleia !!

 
Τη 1:12 π.μ. , Ο χρήστης Blogger revqueer είπε...

Από πού μπορούμε ν' αγοράσουμε το τελευταίο; :-)

 
Τη 9:38 π.μ. , Ο χρήστης Blogger Queerdom είπε...

Λείπω από τη συλλογή σου δυστυχώς κι ήμουν πετυχημένη!

 
Τη 3:19 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger unapatatras είπε...

είναι που δε σε πήρε το μάτι μου queerdom, δεν έγινε εκ προθέσεως! θα 'χω το νου μου :-)

rev, δεν πήρα τα στοιχεία των μοντέλων ;-) το τελευταίο, αν κρίνω από τα ελαφρώς ξεθωριασμένα χρώματα, έχει περάσει πολλές μπουγάδες και το έχει τιμήσει επάξια ο κάτοχός του! νομίζω ότι δεν θα έχει κανείς αντίρρηση αν το ξεπατικώσεις! σκεφτόμουνα να προτείνουμε στο επόμενο pride διαγωνισμό για τα πιο έξυπνα μπλουζάκια, δε θα 'χει πλάκα; είμαι σίγουρη ότι μου ξέφυγαν πολλά πολλά ακόμη...

 
Τη 4:34 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger revqueer είπε...

1) Το μπλουζάκι της Queerdom το είδα κι εγώ και, χωρίς πλάκα, ήταν εκπληκτικό!

2) Βρίσκω την ιδέα σου εξαιρετική! Ξεκινάω από τώρα brainstorming να φτιάξω το πιο τέλειο μπλουζάκι να σαρώσω του χρόνου!

 
Τη 8:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Mailo® είπε...

Μετά από ανάλογο post της queerdom για τα T-Shirts που φορέθηκαν έκανα πάλι έναν επανέλεγχο το αρχείο μου και εντόπισα τα περισσότερα από αυτά...
Πολύ καλή ιδέα, μπράβο!!!
Του χρόνου πάλι πιό προετοιμασμένοι!

 
Τη 10:20 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger oblivion είπε...

τέλεια τα μπλουζάκια! ένα κι ένα! ιδανικά βέβαια θα μπορούσαμε να τα φορέσουμε πιο σύντομα από του χρόνου πάλι! ;)

 
Τη 11:36 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger unapatatras είπε...

μεγαλώνει το t-shirt fan club!

πολύ χαίρομαι!

μακάρι oblivion!

 
Τη 9:52 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Sandy Cheeks είπε...

Πολύ όμορφο, θα του βάλω ένα λινκ στο δικό μου σχετικό ποστ. Φιλιά.

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα