ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Μαΐου 12, 2007

Αζ μπετε λεμε!

1. Που βρίσκεσαι τώρα;
Στο Cape Town (μα δεν είμαι πολύ chic?!)

2. Ζώδιο / Ωροσκόπος:
Σκορπιός/Λέων

3. Ύψος: 1,80

4. Tι σκέφτεσαι για την δουλειά σου κι εσένα;
Τελικά αργά ή γρήγορα βρέθηκα να ζω το παιδικό μου όνειρο...στη ρεαλιστική του βερσιόν βέβαια...πολύ μπίχλα και παγαποντιά ο πρόσφυγας αγάπη...αλλά εγώ κι έτσι τον αγαπάω...

5. Τι θα θελες να σπουδάσεις;
Ρωσικά...για να κάνω πως διαβάζω Ντοστογιέφσκι από το πρωτότυπο στην παραλία και να κάνω εντύπωση...

6. Εχεις Ζώα;
Ένα...την CoCo το αλλοπρόσαλλο Cocker...και μετράει για ολόκληρη αγέλη...την αγαπώ σαν άνθρωπο...αλλά να μη σας τύχει...

7. Tatoο;
Α πα πα..αυτά είναι για κάτι παλιόπαιδα σαν το Μήτσο...

8. Έχεις αγαπήσει κάποιον στο σημείο να κλαις γι'αυτόν;
Ναι...και κάθε φορά που επισκέπτομαι το μνήμα του πάλι κλαίω (αλλά δεν είμαι σίγουρος ότι εννοούσατε αυτό..)

9. Ακύρωσες ποτέ γάμο ή σχέδια για γάμο;
Όχι

10. Είσαι παντρεμένος;
Αααααχχχ....

11. Τι σ’ αρέσει σε σένα;
Το ότι κουτσός-στραβός-γκαβός...μια χαρά με βρίσκω :-)

12. Είσαι έμπιστος/η;
Τάφος!

13. Είσαι πιστός σε σχέση;
Βράχος!

14. Τι σου λείπει;
Έλα ντε...αυτό λέω κι εγώ...τί μου λείπει?!

15. Αγαπημένο Ποτό;
Νερό

16. Μπύρα ή κρασί ;
Κρασί..αν και όταν θέλω να το παίξω αντρούτσος η μπύρα απ'το μπουκάλι είναι ο καλύτερος σύμμαχος... ;-)

17. Έχεις εμμονές;
Τί εννοείς;! Επειδή αρνούμαι να φορέσω χρώμα επί 14 συναπτά έτη;! Υπερβολές!

18. Αγαπημένος αριθμός:
Άντε βρε, λες και γράφουμε λεύκωμα στο γυμνάσιο...

19. Ποιά η σχέση σου με τη μουσική;
Τζουμ τρια λα λα...

20. Τι σε τραβάει σε εκείνον/νη στην αρχή;
Τι να πρωτοδιαλέξω...η κουρούπα; η χερούκλα; το μπόι; θα σας γελάσω...η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική...

21. Θέμα συζήτησης που απεχθάνεστε;
Ποδόσφαιρο κλπ...και η δουλειά μου...πόσες φορές να εξηγήσω τί κάνω και πώς ζω...μπορώ να απολαύσω τις διακοπές μου παρακαλώ;

22. Ατάκα(ες) απο ταινία που σου έχει μείνει;
"I suppose a fuck is out of the question..."

23. Προσπαθείς να είσαι trendy;
Όχι καλέ, η μαμά μου τ'αγοράζει τα D&G εσώρουχά μου!

24. Τί εννοείς όταν λες έχω πάθος;
Δεν ξέρω/δεν απαντώ...

25. Αγαπημένοι Χαρακτήρες Cartoon / Comics;
Γενικά αγαπώ τα υστερικά παπιά...και δη τον Ντάφυ...οι νεώτεροι να σκάσουν, τί να κάνουμε, εμείς με αυτά μεγαλώσαμε εντάξει;!

26. Αγαπημένο junk food;
Πατατάκια πατατάκια πατατάκια!

27. Ένα πρόβλημα;
Τί φοράει κανείς σε μια επιχείρηση επαναπατρισμού;

28. Αγαπημένη κολώνια;
Άντε βρε...τώρα θα με ρωτήσεις και ποιός είναι ο καλύτερός μου φίλος;

29. Σ αρέσει να ιντριγκάρεις;
Αν εννοείς να σκανδαλίζω με το αμαρτωλό κορμί μου...πολύ θα τό'θελα αλλά δεν παρατηρώ και κανέναν πανικό όπου πατώ κι όπου βρίσκομαι...

30. Φοβάσαι ότι θα εκτεθείς αν στείλεις ή ποστάρεις αυτό το κείμενο;
Θα γίνω έκθεμα; Μη με βάλετε πολύ ψηλά μόνο και ζαλιστώ...

31. Πώς θα θελες τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
Σα να μην πέρασε μια μέρα....

32. Νομίζεις ότι θα συμπληρώσουν τις ερωτήσεις αυτοί που θα προτείνεις;
Α πρέπει να προτείνω κιόλας...

33. One night stand;
Και half night να μην σου πω...

34. Εχεις MSN/GTalk/ICQ/Yahoo Messenger;
Αυτά παιδάκι μου είναι για τα νειάτα...

35. Η διεύθυνσή σου σε κάποιο Μail ή Messenger;
Ο ατζέντης μου μου απαγόρεψε να τη δίνω...τί να κάνω κι εγώ... αυτοί που πρέπει να την έχουν την έχουν...κι όποιον ξέχασα...may I kindly refer you to Divine Mitsakos for details...

36. Τί απεχθάνεσαι στους ανθρώπους;
Ουυυυ...να ταν ένα και δυο....

37. Τί φοβάσαι σε σένα;
Σαν πολύ εργασιομανής και control freak να'χω γίνει τελευταία...ήρεμα αγάπη, λειτουργούσαν και πριν από σένα τα Ηνωμένα Έθνη!

38. Μπορεί κάποιος άγνωστος να έρθει σε επαφή μαζί σου μέσω mail ή msn;
Η μαμά μου μου έμαθε να μην μιλάω σε αγνώστους....όχι ότι το τήρησα και κατά γράμμα ως τώρα....

39. Μια φράση που σου έχει μείνει;
"Τι φοράει κανείς σε ένα συλλαλητήριο;"....

40. Ένα ελληνικό τραγούδι που σε τρελαίνει;
Τ'άσπρα χαλικάκια εκείνου του μικρούληηηη....να'σαι καλά βρε Μήτσε που μου το'μαθες....

41. Ψηφίζεις συνειδητά;
Καμιά φορά...

42. Σε ποιά ταινία, ποιόν ρόλο θα ήθελες να παίζεις;
Όλοι θέλουν να κάνουν τον Άμλετ...εγώ πάλι γιατί θέλω να κάνω τον Ιάγο;...όπως βλέπεις είμαι ανωτέρου επιπέδου και μιλάω για θέατρο...

43. Τί θεωρείς ανώτερο από σένα στον κόσμο;
Δεν ξερω/δεν απαντώ...με περιμένουν και για καφέ ξέρετε...

44. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;
Μμμμ...το δέρμα μου; Κι αυτούς που αγαπώ...από κάτω τους κρύβω...

45. Εχεις πληγώσει ποτέ συνειδητά;
Αν εννοείς από πρόθεση όχι

46. Ενα σχόλιο για την ΤV;
Α πα πααα...

47. Θα πέθαινες για κάτι που πιστεύεις;
Το παρατραβάς αγάπη...

48. Γράψε κάτι σε αυτόν που σε πρότεινε για τις ερωτήσεις αυτές:
Αν σε πιάσω απ'το τσουλούφι!!

49. Χειρότερη ατάκα:
Κουλάρισε μεγάλε!

50. Τι θα έγραφες σε κάποιον που δεν μπορείς να του το πείς;
Η αλήθεια είναι πως είμαι 1,78...σσσσστ....

51. Αγαπημένη Μυρωδιά;
Η ανθρώπινη

52. Θεωρείς πως υπάρχει ευτυχία;
Ναι...μόνο που δεν είναι όπως στη φαντασία μας...παντοτινή, με τον ήλιο να λάμπει κι όλους να χαμογελούν με κάτασπρα δόντια...

53. Τι θα έκαμες αν για μια ημέρα είχες τα γεννητικά όργανα του αντίθετου φύλου;
Θα έσπρωχνα το χρόνο να περάσει η αποφράς ημέρα το γρηγορότερο...φέρτε πίσω την τσουτσού μου!!

54. Πρόσθεσε μια δική σου ερώτηση και απάντησέ την
Τί να βάλω για τον καφέ...παπούτσι ή σάνδαλο; Παπούτσι....

2 σχόλια:

Τη 2:31 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger dana είπε...

16. looooool

48. exw tsouloufi?

40. pw pw to eixa xehasei ayto! ti wraio!

se filw

 
Τη 4:23 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

yparxei!! zei!! einai edw!!
-----
epitelous!!
-----
17. wraia ti glytwses me ena themataki! tha mou peis pou na grafeis twra sentonia! xa xa xa
-----
se filwwwwww

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα