ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Μαΐου 05, 2007

TO KNOW US BETTER

Η πάσα που μου έκανε ο Godot περνάει τώρα σε unapatatras, queerdom, kosmogyrismenos, biggerbro, dana

1. Που βρίσκεσαι τώρα;
Σπίτι. Στο γραφείο μου.

2. Ζώδιο / Ωροσκόπος:
Καρκίνος / Κριός ή Ταύρος (οι ειδικοί ποτέ δεν μπόρεσαν να μου το διευκρινίσουν, είμαι πολύ μυστηριώδης συμπαντικά)

3. Ύψος: 1,73

4. Tι σκέφτεσαι για την δουλειά σου κι εσένα;
Μου ταιριάζει αρκετά - δε χρειάζεται να αντιμετωπίζω καμία φυσική παρουσία.

5. Τι θα θελες να σπουδάσεις;
Τίποτα άλλο, με την έννοια των σπουδών, πτυχίο κλπ. Θα ήθελα να μάθω πολλά, συνέχεια, ανώδυνα.

6. Εχεις Ζώα;
Όχι.

7. Tatoο;
Ναι, ένα ζώο (ιππόκαμπο). Θέλω κι άλλα.

8. Έχεις αγαπήσει κάποιον στο σημείο να κλαις γι'αυτόν;
Ω μα φυσικά.

9. Ακύρωσες ποτέ γάμο ή σχέδια για γάμο;
Ναι αμέ, με την κολλητή μου, για να πάρει τα λεφτά της προικοδότησης. Τελικά άλλαξε το ηλικιακό όριο και τα πήρε σκέτη. Πάει το ποσοστό...

10. Είσαι παντρεμένος;
Άντε καλέ!

11. Τι σ’ αρέσει σε σένα;
Η αντίληψη μου για τον κόσμο, τη βρίσκω αρκετά ισορροπημένη.

12. Είσαι έμπιστος/η;
Ναι.

13. Είσαι πιστός σε σχέση;
Αμέ.

14. Τι σου λείπει;
Τα ταξίδια που έκανα.

15. Αγαπημένο Ποτό;
Haig, Mojito.

16. Μπύρα ή κρασί ;
Κρασί μάλλον, αλλά γενικά δεν τρελαίνομαι.

17. Έχεις εμμονές;
Δε νομίζω, είναι μικρά τα κολλήματά μου για να τα χαρακτηρίσω εμμονές.

18. Αγαπημένος αριθμός: Δεν έχω. Δεν το καταλαβαίνω αυτό! Γιατί να αγαπάω έναν αριθμό; Μη χειρότερα!

19. Ποιά η σχέση σου με τη μουσική;
Η καλύτερη.

20. Τι σε τραβάει σε εκείνον/νη στην αρχή;
Βλέμμα, βλέμμα, βλέμμα. Στην αρχή είπαμε.

21. Θέμα συζήτησης που απεχθάνεστε;
Αθλητικά, πολιτική-τα-ξέρω-όλα-όχι-εγώ-θα-σου-πω-ε-ρε-Παπαδόπουλος-που-μας-χρειάζεται και άλλες τέτοιες γελοιότητες.

22. Ατάκα(ες) απο ταινία που σου έχει μείνει;
«Γιατί δεν βάζεις φωτιά στο σχοινάκι του ταμπόν σου μήπως ζεσταθεί λιγάκι εκείνη η περιοχή επιτέλους;» (Πρισίλα).


23. Προσπαθείς να είσαι trendy;
Ε δεν πάμε καλά μου φαίνεται!

24. Τί εννοείς όταν λες έχω πάθος;
Δεν το λέω.

25. Αγαπημένοι Χαρακτήρες Cartoon / Comics;
Χωρίς να τρελαίνομαι, ο Ντόναλντ.

26. Αγαπημένο junk food;
E…. famous greek souvlaki. Δαγκωτό!

27. Ένα πρόβλημα;
Ένα πρόβλημα; Ένα; Α Χα Χα Χα ! Σε καλό μας!

28. Αγαπημένη κολώνια;
?

29. Σ αρέσει να ιντριγκάρεις;
Βαριέμαι κιόλας.

30. Φοβάσαι ότι θα εκτεθείς αν στείλεις ή ποστάρεις αυτό το κείμενο;
Μπα, σιγά την έκθεση!

31. Πώς θα θελες τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
Υγιή, με όλους τους αγαπημένους μου ακόμα γύρω μου.

32. Νομίζεις ότι θα συμπληρώσουν τις ερωτήσεις αυτοί που θα προτείνεις;
Νομίζω ναι.

33. One night stand;
Ε ναι.

34. Εχεις MSN/GTalk/ICQ/Yahoo Messenger;
Έχω το τελευταίο.

35. Η διεύθυνσή σου σε κάποιο Μail ή Messenger;
Δεν το γράφω για να μη συνδεθεί με το διαδικτυακό μου όνομα, επειδή σκοπεύω να κράξω κόσμο διαδικτυακά άμεσα, μην έχω τραβήγματα μετά, καταλαβαίνετε...

36. Τί απεχθάνεσαι στους ανθρώπους;
Την ξερολίαση και την τσιγκουνιά.

37. Τί φοβάσαι σε σένα;
Οτι πολλές φορές είμαι κότα. Κο Κο.
Κατά τα άλλα δε με φοβάμαι. Θα με πάρω.

38. Μπορεί κάποιος άγνωστος να έρθει σε επαφή μαζί σου μέσω mail ή msn;
Ναι, αλλά γιατί θα το έκανε ποτέ αυτό ένας άγνωστος;

39. Μια φράση που σου έχει μείνει;
Ας φάω μια πατάτα.

40. Ένα ελληνικό τραγούδι που σε τρελαίνει;
Ο εξώστης.

41. Ψηφίζεις συνειδητά;
Ναι. Επιμένω.

42. Σε ποιά ταινία, ποιόν ρόλο θα ήθελες να παίζεις;
Sally – Cabaret.

43. Τί θεωρείς ανώτερο από σένα στον κόσμο;
Έχω ένα θέμα με το ανώτερο-κατώτερο. Μου φαίνεται ασαφής η ερώτηση.

44. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;
Κινητό, ναι λοιπόν, είμαι εθισμένος στην επικοινωνία με τους αγαπημένους μου. (και είμαι και κότα βλ. παραπάνω)

45. Εχεις πληγώσει ποτέ συνειδητά;
Έχω κάνει συνειδητά κάτι που ήξερα πως θα πληγώσει κάποιον αλλά εγώ έπρεπε να το κάνω. Δεν ξέρω αν μετράει.

46. Ενα σχόλιο για την ΤV;
Θεωρώ πως είναι γεμάτη σκουπίδια - με τον κίνδυνο να φανώ κλισέ.
Πρέπει να ψάξεις να βρεις τα καλά της κι εγώ βαριέμαι/δεν προλαβαίνω

47. Θα πέθαινες για κάτι που πιστεύεις;
Φοβάμαι τόσο πολύ το θάνατο και το σκοτάδι που δεν ξέρω.

48. Γράψε κάτι σε αυτόν που σε πρότεινε για τις ερωτήσεις αυτές:
Γεια σου παιδάκι...

49. Χειρότερη ατάκα:
"Με ξέρεις τι τρελός είμαι". Ρε ουστ!

50. Τι θα έγραφες σε κάποιον που δεν μπορείς να του το πείς;
Θέλω να φύγεις από τη ζωή μου, σόρρυ αλλά δεν μπορώ άλλο. Φεύγεις σε παρακαλώ;

51. Αγαπημένη Μυρωδιά;
Χώμα μετά από βροχή.

52. θεωρείς πως υπάρχει ευτυχία;
Υπάρχουν μόνο ευτυχισμένες στιγμές

53. Πρόσθεσε μια δική σου ερώτηση και απάντησέ την

2 σχόλια:

Τη 8:05 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger Godot είπε...

ωραία... καλά έκανα και στο στειλα....
Γεια σου παιδάκι...

 
Τη 3:46 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger dana είπε...

2. gia Krio se kovw

11. les alh8eia

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα