ΚΟΥΣΟΥΡΙ

ΚΡΙΜΑ ΚΙ ΑΔΙΚΟ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΥΧΙΑ

Μαΐου 07, 2007

TO KNOW ME BETTER

Πάσα: frosoula, okafantasiansas, mmg.

1. Που βρίσκεσαι τώρα;
ΕΡΤ

2. Ζώδιο / Ωροσκόπος:
Σκορπιός/Δίδυμοι

3. Ύψος: 1,83

4. Tι σκέφτεσαι για την δουλειά σου κι εσένα;
Μεχρι στιγμής οκ. Έχω πράματα να κάμω

5. Τι θα θελες να σπουδάσεις;
Πολλά ίσως και τίποτα. Να τελειώσω τα πορτογαλικά μωρέ!

6. Εχεις Ζώα;
Όχι.

7. Tatoο;
Όχι

8. Έχεις αγαπήσει κάποιον στο σημείο να κλαις γι'αυτόν;
Εννοείται! Τι με περάσατε?

9. Ακύρωσες ποτέ γάμο ή σχέδια για γάμο;
Όχι

10. Είσαι παντρεμένος;
lol

11. Τι σ’ αρέσει σε σένα;
Σιγά σιγά αρχίζει να μου αρέσει το σώμα μου! Ίσως ακούγεται κάπως επιφανειακό αλλα πιστέψτε με για έναν άνθρωπο που ήταν 25 χρόνια υπέρβαρος είναι κάτι...

12. Είσαι έμπιστος/η;
Ναι.

13. Είσαι πιστός σε σχέση;
Αν κάνω κάτι παίρνω πρώτα άδεια! Παράλογο αλλα συνήθως μου την δίνουν!

14. Τι σου λείπει;
Λιγο η οικογένειά μου τώρα τελευταία

15. Αγαπημένο Ποτό;
Νερό

16. Μπύρα ή κρασί ;
Κρασί μάλλον, αλλά γενικά δεν τρελαίνομαι.

17. Έχεις εμμονές;
Ναι, σκορπιός ειμαι! Τις καταπολεμώ πάντως, έχω γίνει εξπέρ!

18. Αγαπημένος αριθμός:
Δεν έχω. Δεν το καταλαβαίνω αυτό! Γιατί να αγαπάω έναν αριθμό; Μη χειρότερα! (πόσο δίκιο!)

19. Ποιά η σχέση σου με τη μουσική;
Τι εννοείτε Ποιά; Δεν την ξέρω για να την ονοματίσω! Αντέ, θα την έλεγα ανοιχτή (όπως dana)

20. Τι σε τραβάει σε εκείνον/νη στην αρχή;
Αύρα, βλέμμα (και μετά λίγο μπούτια/χέρια...)

21. Θέμα συζήτησης που απεχθάνεστε;
Αθλητικά (εκτός από F1), πολιτική

22. Ατάκα(ες) απο ταινία που σου έχει μείνει;
"Ο μόνος λόγος που υπάρχει το κεφάλι σου είναι για να μην ενώνονται τα αυτιά σου"

23. Προσπαθείς να είσαι trendy;
Όχι

24. Τί εννοείς όταν λες έχω πάθος;
Δεν το λέω. Αλλά αν το έλεγα θα εννοούσα οτι έχω ένα ανώμαλο πάθος...

25. Αγαπημένοι Χαρακτήρες Cartoon / Comics;
Spongebob Squarepants

26. Αγαπημένο junk food;
Chicken Tikka. Θεέ μου πόσο μου έχει λέιψει

27. Ένα πρόβλημα;
2+2=x;

28. Αγαπημένη κολώνια;
Σε γενικές γραμμές μπλιάχ. Την Comme des Garcons όμως την φορούσα (πολύ πριν αρχίσουν να την φοράνε όλοι... τύπου '95)

29. Σ αρέσει να ιντριγκάρεις;
Ξέρω γω;

30. Φοβάσαι ότι θα εκτεθείς αν στείλεις ή ποστάρεις αυτό το κείμενο;
U wish daaahling!

31. Πώς θα θελες τον εαυτό σου σε 10 χρόνια;
Υγιή, με όλους τους αγαπημένους μου ακόμα γύρω μου. (+δημιουργικό+ερωτευμένο+αδύνατο+όχι φτωχό)

32. Νομίζεις ότι θα συμπληρώσουν τις ερωτήσεις αυτοί που θα προτείνεις;
Χα! Ας τολμήσουν να κάνουν αλλιώς!

33. One night stand;
Θες/δεν θες... γίνεται.

34. Εχεις MSN/GTalk/ICQ/Yahoo Messenger;
Έχω Messenger και MySpace IM

35. Η διεύθυνσή σου σε κάποιο Μail ή Messenger;
Δεν λέω. Άντε, www.myspace.com/and_rico. Το καλύτερο που μπορώ να κάνω

36. Τί απεχθάνεσαι στους ανθρώπους;
Την ξεροκεφαλιά

37. Τί φοβάσαι σε σένα;
Οτι μπορώ να γινώ τυρρανικός στις σχέσεις μου αν και τελευταία σημειώνεται μια αλλαγή (γενικά δεν μ'αναγνωρίζω τελευταία...)

38. Μπορεί κάποιος άγνωστος να έρθει σε επαφή μαζί σου μέσω mail ή msn;
Καλέ τι msn και μπούρδες; Έχω MySpace λέμε! Πολλοί άγνωστοι το έχουν κάνει ήδη και για μερικούς έχω χαρεί ιδιαίτερα!

39. Μια φράση που σου έχει μείνει;
Δεν έχω χρόνο και καυλώνω

40. Ένα ελληνικό τραγούδι που σε τρελαίνει;
Ο αστροναύτης

41. Ψηφίζεις συνειδητά;
Ναι, έχω μπαμπά πολιτικό. Hello?

42. Σε ποιά ταινία, ποιόν ρόλο θα ήθελες να παίζεις;
Το μούσι το'χω, το μαλλί το'χω, η ηλικία είναι σωστή. Jesus Christ Superstar

43. Τί θεωρείς ανώτερο από σένα στον κόσμο;
Όλα είναι όλα. Τίποτα

44. Κάτι που έχεις πάντα μαζί σου και δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;
Τους κρυστάλους μου

45. Εχεις πληγώσει ποτέ συνειδητά;
Ναι

46. Ενα σχόλιο για την ΤV;
Κανένα σχόλιο

47. Θα πέθαινες για κάτι που πιστεύεις;
Δεν ξέρω. Είναι αποφάσεις τις στιγμής αυτές!!!

48. Γράψε κάτι σε αυτόν που σε πρότεινε για τις ερωτήσεις αυτές:
Μητσάκο Im back!

49. Χειρότερη ατάκα:
Κλαϊν μαν!

50. Τι θα έγραφες σε κάποιον που δεν μπορείς να του το πείς;
Θέλω να γυρίσεις στη ζωή μου (δεν είμαι και καμιά λυσσάρα πια). Γυρίζεις σε παρακαλώ;

51. Αγαπημένη Μυρωδιά;
Κωνσταντίνος

52. Θεωρείς πως υπάρχει ευτυχία;
Υπάρχει ευδαιμονία

53. Τι θα έκαμες αν για μια ημέρα είχες τα γεννητικά όργανα του αντίθετου φύλου;
Θα έβαζα μέσα ότι θα έβρισκα πρόχειρο για να δω τι θα γίνει. Μετά θα προσπαθούσα να κατουρήσω όρθιος. Μετά τρελό γαμήσι (ελπίζω οτι θα είχα οργασμό, την ατυχία μου μέσα)

54. Πρόσθεσε μια δική σου ερώτηση και απάντησέ την

1 σχόλια:

Τη 4:08 μ.μ. , Ο χρήστης Blogger divine mitsakos είπε...

welcum back dahhling!

 

Δημοσίευση σχολίου

Εγγραφή σε Σχόλια ανάρτησης [Atom]

<< Αρχική σελίδα